-

 

.. Brukar önska att jag var född så jag hade fått uppleva 80-talet?

Det är faktiskt sant, jag önskar ofta att jag levt då. På den tiden då kändisar verkligen var kändisar, det fanns ett fåtal av dem och de flesta var jävligt bra och förtjänade att kallas kändisar tillskillnad från idag. Musiken var så mycket bättre allt bra  kom nästan under åttiotalet enligt mig. Och musiken var spridd så all lät inte likadant som musiken ofta gör idag. Det var även årtalet av knasiga frisyrer och kläder med mycket färg och glam. Precis sådan som jag är. Tror jag hade njutit  något så fruktansvärt. Det var även den tiden mina vänner, tro der eller ej, som man faktiskt träffades och pratade och inte bara på facebook. Man skrev brev till släktingar, istället för mail. Man levde inte i ett teknikstyrt samhälle.

.. Att jag är helt besatt av skor?

Nu tänker väl hälften, ja men vilken tjej är inte det? Men hallå häs snackar vi inte om att se ett par snygga skor och tänka, de kanske jag skulle ha. Här snackar vi om att gå in i en butik och köpa skorna. Nästintill varje gång jag åker och shoppar kommer jag hem med nya skor. Något som driver Niklas till vansinne, han har ingen förståelse för alla mina små bebisar i garderoben. Men en tjej kan ALDRIG ha för många skor, speciellt inte snygga klackar som man kan andvända till speciella tillfällen <3

.. Ibland lådsas i huvudet att livet är en musikal/musikvideo?

Jag vet att det låter sjukt och någon kanske tror att jag är ett psykfall, och ja kanske det men jag skadar ju iaf inte någon ;) nej men jag kan gå ibland och börja sjunga på låtar tex i bilen, när jag ska gå på fest, rider. sen kan jag "sjunga låtar i huvudet" ibland när jag är på fest, är i affären eller på andra ställen bland människor. sen kan jag lixom drömma och lägga tillsaker så det ska bli en musikal , alternativt sätta ihop olika minnen tillsammans med andra människor..Det är sådana här saker som gör mitt liv lite mer intressant ibland :)

- Tack för att du älskar mig trots att jag är knasig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback