13 – Den här veckan

Okej, jag vet att jag har varit frånvarade men har faktiskt till mitt försvar varit vääääldigt mycket att göra, under förra veckan. Men det passar ju bra, med tanke på vad nästa rubrik är nämligen den här veckan. Men då kommer jag alltså att berätta om förra veckan. Jaja jag tror ni fattar :)

Alltså så var det min första arbetslösa vecka på länge och det betyde ju att det var först några sagars njutning och vila, men sen blir jag ju rastlös efter cirka två dagar. Men det löstes ju snabbt när man skulle fixa massa och skicka papper till högen och vänster, fixa presenter till dop/bröllop plus nya kläder! P.g.a dett beslutade ju jag och brudsen oss för attdra till Norrköping och kolla läget där jag hittade den perfekta doppresenten och även bröllopspresenten, det ända felet var att jag tappade bröllopspresenten i backen så den totalförstördes.. Så typiskt mig alltså! men jag hittade iaf en supergullig och fin klänning på rea för 49kr, you know i´m allways look for the REA! ;)

Så kom helgen Fredagen bjöd på en liten fest som jag skrivit om tidigare, blev inte så sent och inte så hårt eftersom jag skulle på bröllop på Lördagen, ett mycket fint och mysigt bröllop! Det var hur mysigt och trevligt som helst, pratade med massa folk och var på allmänt bra humör :) När jag efter många om och men lyckades få med mig Niklas hem hade klockan hunnit blivit seeeeeeent, så det blev tufft att komma upp till dopet dagen efter. Men vi lyckades och kom i tid. Så lilla Azalea fick nu sitt namn, eller alltså hon har ju haft sitt namn hela tiden, men ja ni fattar vad jag menar :)

Och i söndagskväll fick jag för första gången träffa Idas lilla valp som hon skaffat. Hon heter Penny, är en Briard och är jättegullig :)


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback