Tidsfördriv

Snodde denna av min älskade vän Zandra. Hon har föresten en till blogg som jag brukar läsa Densvartadahlian.blogg.se där hon skriver om olika mördare, brott osv. Mycket intressant så kolla in den :)


Hur bor du: I en etta med Niklas och mina tre pälsbollar <3
Brukar du komma i tid: Nej :O  
Hur lång är du: 159
Kan du laga mat:
Jag är nog tyvärr inte den bästa på det.
Vad har du på dig just nu:
Mjukisbyxor, t-shirt, tofflor
Har du någon fobi: STRUTSAR!!
Vilket är ditt senaste inköp: Kattmat
Din favoritdryck på morgonen:
Kaffe utan tvekan!
Har du sovit i din egen säng inatt:
Jajjemänsan!
Vem snackade du med senast:Roger, Kroken och Malf.
Varm favoritdricka:
Kaffe!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Loka eller vatten.
Alkoholhaltig favoritdricka:
Lakris shott ;)
Saknar du någon just nu:
Ja sofia och zandra!
Någon jag stör mig på:
Alla utan liv
Intressen: Stallet, mina djur och partyhatt
Senaste person du kramade:
Roger
Senaste person du ringde:
Niklas
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Kaffe
Vill du ha barn: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag:
Yes!
Är du sugen på något nu:
Chocklad
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: fyra/fem/sex kanske (a)
Attraheras du av män med skägg:
Sorry det funkar inte på mig
Micro-pop eller poppa själv: Mirco popcorn
Brukar du baka: Ja ibland
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:
Mja det duger men lite mindre stress skulle inte skada!
Vilken låt lyssnade du senast på: Snart är det jag som är kung - Lejonkungen
Vad tycker du är äckligt:
Massa saker
Har du pengar på mobilen: ja.
Vilken svordom använder du mest:
Fuck
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06:00
Var köper du dina matvaror ifrån:
Willys och Coop
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: Resor, ett hus, massa saker till djuren 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan:
Ja
Vad åt du till middag senast: Nudlar
Kan du vissla: Ja
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja och det gör jag fortfarande
Äger du några popband t-shirts: Hum, ja jo det gör jag :)
Pratar du några andra språk: No
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar:
Ja piercing i näsan och så ska jag tatuera mig  :)
Vad har du med dig in på bion:
Läsk och popisar
Vad har du för väder:
Slask
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Matte, Samhäll och Floristik
Vilken är din favorit drink: Irish Coffie
Gillar du din boendesituation: Ja oftast ;) 
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: 8
Är dina dagar fullbokade och stressiga:
Ja för det mesta
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 19
Tror du på liv på andra planeter: Jag vet faktsit inte men kanske. 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt:
Kom igen nu för fan du är stark!.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Jag vill men vet inte om jag skulle våga :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback