YES!

Känner mig mycket bättre nu på kvällen, är så glad att jag ska få träffa mina flickor imorgon. Just nu sitter jag och pluggar lite och ska ta mig en kopp te för att sedan dra mig mot kudden. Åh, jag tror aldrig jag har längtat såhär mycket efter att gå till skolan. Känner på mig att veckan kommer att gå fort, och på fredag ska jag ut till stallet för att pyssla lite med Aiks och gå en sväng med Caddy. Så klart ska jag pyssla med några andra hästar när jag endå är där :) Om jag får såklart för chefen? Men tror inte det ska vara några problem att borsta lite på de andra ;)

I helgen är det även dags för den sista ULK:en, så sen är jag utbildad ungdomsledare. Woohoo ska bli så himmla kul alltså, få en snygg jacka också :P Nej somsagt plugga stod det på schemat.

/ Kram M

Kommentarer
Postat av: chefen

nä du får ABSOLUT INTE borsta någon annan häst ;) (Gärna alla!)

2010-01-11 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback