Trolle <3

Kommer ni ihåg min lilla älskling från i sommras? Lilla Trolle, en liten sötsak? Han kom iaf tillbaka idag och Michelle är happy. Gud så söt han är, tillochmed sötare än vad jag kom ihåg.  Hoppas nu att han sköter sig bra och får vara min arbetskamrat i sommar ;) Som ni förstår var jag i stallet idag med, ska ut imorgon med och då ska även lillasyster med. Tyckte gott hon kunnde följa med en stund och borsta på några små shettisar. Själv ska jag gosa med Aiks, han verkar vara så mysig. Ska borsta lite och ev rycka klart manen som A-L inte hann med idag, hehe. Idag när jag stod och klappa honom tog han ner sitt huvud så jag fick klia honom bakom örat, och det gilla han vill jag lova.

För er som inte vet vem Aiks är så är det en valack på fem år som ägs av A-L i stallet, jag har fått äran att hjälpa till med honom. Känner mig så glad för det, har ju inte haft en "sköthäst" på det viset förut. Men han är iaf hur söt som helst och har ett par av världens snällaste ögon. Självklart har jag inte glömt bort min älskade Mirabell, tro inte det <3 Henne ska jag också ge lite extra kärlek med borstning och kanske en morot? ;)

Har inte tagit några kort eftersom jag är aningen seg, ska försöka komma ihåg det imorgon. Ska ta bilder på söta shettisar, speciellt Trolle. OCh självklart en bild på Aiks så ni får se hur han ser ut :)


Trolle <3



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback