Svinkallt.

Idag är jag så trött att jag troligen snart somnar rakt ner i datorn, så det är nog sängen som står next. Har varit i stallet och hjälpt till lite. Tog bussen kvart i sju imorse, sen gick ca 2-3km (?), hjälpte till med mockning, ut/in-släpp osv, sen gå samma väg tillbaka till bussen. Men skönt var det med motion, men kylan den kunde jag ha varit utan. Roger gillade det inte heller (Han som annars går ut i alla väder). Men ska ut imorgon igen och hjälpa A-L med stallskötsel :)

Efter stallet så åkte jag och handlade med mamma, blev en fin väst till Roger som han ska få inviga imorgon! Och nej till alla som tror att ajg tycker att djur ska ha kläder, jag köpte den endast för att han inte ska frysa. en röd fleceväst. Och han verkar gilla den faktist :) Just nu sitter jag och Niklas med kaffe och wienerbröd, mums! Man måste ju lyxa till det lite ibland. Får se om jag orkar slänga ut en "Dagens Disney" innan jag somnar..

Kul att så många nya har börjat läsa bloggen, hoppas att ni stannar och tycker om det :)

Kvällsmys i soffan, Malfons och Roger <3




/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback