Saknar <3

Nej nu ska jag bara ta och fixa till mig lite så ska jag strax gå mot tandläkaren :) Måste ju fixa tänderna extra fina och snygga idag ;) Och så ska jag kanske inte gå dit i pyjams och med tovigt hår vet inte om det är någon hit direkt, haha. Har kollat på gamla bilder nu, man blir ju tårögd nästan över vissa. Okej jag är ganska känslig kanske därför men om man tänkte på tiden förr så var allt så mycket lättare inga måsten man bara levde livet lixom. Och så tittade jag på bilder på mitt blonda hår och jag saknar det :/ Men nej nu har jag lovat att jag inte ska färga håret på et tag, men vi får väl se hur länge det håller i sig... Vem vet kanske tar jag studenten som blondin, hum?


Blondie <3'


Vi hörs sen så ska ni få höra vad tandis sa ;)


/ KRAM M

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

2010-01-16 @ 01:23:52
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback