Ont.

Jag har ont i fötterna! Typiskt, jag har fått skoskav som räcker åt hela Sverige. Grattis till mig, men får skylla mig själv då jag tänkte: Äh, knyta skorna är onödigt. Men men har iaf varit i stallet idag, pysslade med Aiks :) Stod och borsta och rykte manen så gott det gick. Hoppas det duger iaf, annars får väl A-L rätta till den. Är ju så svårt när han är så hög, man får ju ont i armen. Men ska väl troligen ut imorgn också tror jag men får se om jag är så hurtig att jag kommer upp imorgon bitti och hinner med kvart i sju bussen annars kan det hända att jag tar elva bussen ut bara för att mysa. Beror på lite , idag var jag inte till så mycket hjälp då jag kände mig lite "sjuk". Annat ord för mensvrärk. Fy alltså det drar ner en totalt, man blir tråkig och slö. Så nu hoppas jag på att det blir bättre till imorgon så jag kan vara till mer  nytta :)

Tänk att min lilla Prins har varit så liten? Kroken <3

/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback