On my way.

Sitter på tåget nu ner mot Norrköping igen , Tina ska möta upp mig vid station och sen åker vi till Blomsterlandet. Är bara halvdag på praktiken eftersom vi ska på matten sen. Kommer bli en låååång dag, jag hatar att matten ligger sist på en dag, eftersom det är så man är som tröttast. Aja över till något helt annat, mina bebisar ska till veterinäre idag. De ska vaccineras, åh tycker så synd om dem som ska behöva ta spruta. Mamma tänker på er, Kroken och Malf <3 Sen ringde mamma imorse och talade om för mig nyss att mormors katt Micke som skulle kastreras idag inte var en Micke Persbrandt utan en MickeLINA Persbrandt! :O Jag som har varit hundra på att det var en kille. Jag har ju inte haft fel förut :( Aja man lär av sina misstag, tur att mormor älskar lilla Micke endå så hon/han/det får stanna.


Katten Krok och Malfons <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback