Ledsen people..

.. Jag är ledsen att jag inte bloggat på de senaste dagarna men har varit helt slut i kroppen och inte orkat helt enkelt. Men nu är jag utvilad och back on track som man säger. Imorgon ska jag ut till stallet, det betyder alltså GLAD MICHELLE! Oh som jag har längtat men tiden har inte funnits nu över jul då jag känt att jag var tvungen att spendera tid med nära och kära, men nu jävlar. Ska stå och titta på Mirabell i flera timmar bara stirra för att hon är så underbar :) Rogga-Bogga(Roger) ska med också så honom ska jag köra slut på, han ska få springa tills han tröttnar vilket blir skönt för mig imorgon kväll. Jag ska alldeles strax försöka slänga ut en dagens Disney också, men nu lite blider på finaste Bellan.

Just det, jag måste komma ihåg kameran imorgon för jag antar att det finns folk som vill se fina vinterhästar och nya bilder på min tok-hund? Jag hoppas det iallafall! Kärlek till alla

Inga tvivel om vilken ponny som är bäst i världen <3








/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback