Lady gagagagga.

Lady Gaga, ja visst är hon/han en duktig sångare med bra musik. Men vad är det som folk tycker är så vackert med henne? Jag förstår inte. Jag tycker själv h*n, ser medt förjävlig ut i sina maskeradkläder och knäppa sminkning, men visst smaken är som baken. Sen en sndra fråga varför lyssnar ingen på mig när jag försöker säga att hon är en kille? Inget fel med det , men jag fattar inte att folk inte ser det? Kolla hakan, knäna, fötterna osv så syns det! Här även en bild där det verkligen syns! Visst inte den snällaste bilden, men här har vi verkligen ett bevis på att kändisar kan se VÄLDIGT annourlunda ut när de är stylade och inte..


Vad tycker du vacker eller inte?

/ kram M

Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

det finns många tjejer som ser ut som killar. Jag vet flera stycken som ser "ännu mer manliga" ut än lady gaga, men dom har ingen snopp för det, dom är tjejer. jag tycker hon är inspirerande, talangfull, SNYGG och ja... riktigt jäkla duktig på det hon gör. Jag menar, hennes "dräkter" är ju inte direkt något man slänger ihop på en pisskvart ^^

2010-01-23 @ 23:27:53
Postat av: Zandra

Nej fyfan hon är ful! och kass :P

2010-01-27 @ 11:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback