Klart!

Nu är jag klar med ULK:en det känns båder tråkigt och kul, kursen har  varit riktigt intressant och lärorik. Självklart har den varit väldigt rolig också. MEn känns skönt att nu ha en ny merit nämligen: Ungdomsledare, haha gud vad mallig man kan vara. Men jag är redan sugen på mer :) Har hittat två andra kurser: En påbyggnads kurs till ULK, och en förberedande för ridinstruktör. Den sista är en kurs som inte har några krav utom att du gått ULK steg 3. Så det är alltså inget ridprov eller så utan du får testa hur det känns att leda grupp, träna olika utlärningsmetoder, rästläge och att ge kritik på rätt sätt. Är verkligen supersugen, den andra kursen är somsagt en påbyggnadskurs som handlar om barn och deras sätt att se och agera :)

Igår hann jag inte uppdatera mer som ni märkte, jag var alldeles för trött och somnade på engång. Just nu kollar jag på En annan del av Köping men efter det kommer dagens disney. Så håll ut!


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback