God morgon människor :)

Hej på er :)
Nu börjar jag må mycket bättre och kroppen har återhämtat sig, ska till tandläkaren vid nio. Haha ska bli kul och se vad han säge nu när mina tänder har flyttat sig tillbaka massor :D Och imorogn blir det skola och kramas massor med mina älskade HV-Elitare för sen ska vi ju ut på APU igen :/ Men men livet är hårt ibland.. Jag tänkte på en sak nu, vad lungt och skönt det är hemma nu när alla djuren ligger på sina platser och sover, kan det verkligen vara såhär tyst hemma hos mig? Tydligen.

Just det fick nyss en anonym kommentar igen , stackars lilla mig som är så barnslig och gillar disney. Ohhh cry me a river. Den enda människan jag kan tycka synd om är den stackare som inte vågar erkänna vem du är, antagligen så är det så att ingen tycker om dig så du måste tracka på andra. Och jag kan ta det om du mår bättre då, jag ger dig  tillochmed tillfälle att synas lite grann :) Anledningen till att jag tar upp detta är att det inte är första gången detta händer så tänkte klargöra detta nu:
- om du inte har något snällt att säga, säg då inget alls.
- Vågar du inte stå för vem du är så kan du gärna besöka ett anonymt ställe.

Ni får jättegärna kommentera min blogg, men gör det med stil alltså konstruktiv kritik och med namn ;)

/ Kram M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback