DD

 

 

Vad mer kan man skriva än att denna figur alltid får en att dra lite extra på smilbanden? Han är så otroligt charmig och kommer med klockrena kommentarer på allt. Han är ju även hjärnan av honom och Timon. Något som Timon själv aldrig skulle kunna erkänna. Han kommer men alla smarta ideér som sedan Timon kopierar eller så säger han att de är trams. Nej han är nog en figur som satt sig fast i mångas huvud med sin charm, han har iallfall alltid fått mig att skratta så därför Pumba utser jag dig idag till Dagens Disney!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad töntig du är! 19 år och gillar disney!?

2010-01-13 @ 11:36:00
Postat av: Michelle

Yes i do. Men jag är ju bra mycket mognare än dig iallafall. Jag visar min identitet och står för vad jag tycker! Puss på dig för fan <3

2010-01-14 @ 05:45:59
URL: http://michellefrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback