Stallet

Var i stallet hade sällskap av snälla Anna, ska ut imorgon också en sväng. Idag var det en Michelle och Aiks dag, självklart uppförde han sig exemplariskt som vanligt. Har verkligen fattat tycker för honom, han är så rar. Mysig som få och riktigt snäll. Längtar tills det ska bli bra väder och jag ska få börja rida honom, hehe känner mig lite mallig. Imorgon ska jag iaf ut och hjälpa till att mocka osv samt spendera lite tid med Mirabell. För tro inte att jag har glömt henne inte. Nej bästa flickan i hela världen <3

Och idag tog jag faktist kort på Aiks men tyvärr var det så mörkt så man ser bara en svart klump med en vit fläck på. Men imorgon då det är ljust tar jag en bättre bild på finaste Aiksen :) <3

Haha snygg bellan <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback