Kaffe <3

Ah, sitter hemma nu och ska dricka kaffe. Kaffe måste vara det bästa som finns, skojar inte när jag såger att jag kan dricka hur mycket som helst. Ni som känner mig vet ;) Idag ska jag plugga lite, sen kanske det blir en sväng hem till mamma. Ska hämta batterier till min kamera så jag kan fota mina älskade pälsbollar, och mina brudbuketter jag ska göra i skolan imorgon. Kan ju även passa på att fota dagens köp, haha fick någa minuter över så sprang in på hm och hitta lite. Ett pas skit snygga skor bland annat, sista paret också. Vilken tur jag har :D

Nej nu som sagt plugg och kaffe.

SOFIA? Hör av dig om du ser detta, du är den bästa vännen jag har. Jag älskar dig, så om jag gjort något fel eller sårat dig så ber jag om ursäkt <3


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback