..

 

... nästintill alltid sjunger? Ja det är faktist sant, fråga Niklas eller min mamma jag är extrem. tyvärr så sjunger jag inte så bra så vill inte lägga ut några bevis men sjuger gör jag alltid. Folk som festar med mig kanske vet att jag inte lämmnar ifrån mig singstar micken? Haha. Och morfar sa alltid om man följer sången så hittar man Michelle. Ja jag sjungar när jag pluggar,letar kläder, är i stallet själv, städar, badar, är på toan osv :)

 

... spelade bandy när jag var liten? haha det är faktist sant 4år spelade jag. 2år med killar och 2år med tjejer, kan ju inte påstå att jag var någon stjärna heller men fan spela kunde jag faktist. Men jag var lite rädd för killarna när jag spelade med dem eftersom de var så hårda :O

 

... är allergisk mot ananas? Jag vet att det låter sjukt men har blivit allergisk mot det på senare år. När jag var liten åt jag det nästan jämt det var min favorit. Färsk skivad ananas, men för några år sedan började det klia och helt plätsligt fick jag svårt att andas. Så nu förtiden blir jag jätteavundsjuk när jag ser någon stå och äta ananas :(

 


Kommentarer
Postat av: yrla

min lillasyster åt jättemycket jordgubbar när hon var liten, och så plopp- blev hon allergisk mot det ^^

2010-02-22 @ 09:48:33
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback