03 – Mina föräldrar

Nu är vi inne på dag tre, alltså dagen om de två som gjorde att jag tillsammans med dem blev tre. Mina föräldrar, Anne-Sofie och Örjan. Två helt olika människor! Jag kan inte ens förstå ibland att de har varit tillsammans. Alltså inte för jag tycker illa om dem eller så, men de är bara så helt olika. Som ni kanske förstår så är de inte tillsammans idag, de har heller aldrig varit gifta. Utan bara förlovade, de hade hus, volvo och vovve. Sen kom jag, Cassandra Michelle Frisk. När jag var ca ett år så flyttade dem isär, jag har alltså inga minnen av dem tillsammans..

De flyttade till varsin lägenhet i stan, jag har till största del växt upp med mamma. Men hon har alltid velat att jag och pappa skulle ha en nära relation. Vilket vi hade tills han gjorde ett val att flytta till Nyköping, det var hans beslut och jag tänker inte skriva något om det här nu eftersom vi redan haft den disskutionen.

Så pappa och jag kan man säga har haft en relation som är väldigt upp och ner. Pappa är en man som alltid varit social och framåt. Han har jämt levt för sitt band som han har spelat en himla massa med. Han har varit en ungdomlig person så länge jag kan minnas. Han gillar att busa och skratta bort allt.. Men jag tycker om min pappa, trots att jag har varit så ledsen och besviken på honom så kommer han alltid vara min pappa, som jag älskar!

Mamma har alltid funnits där för mig, jag kan faktiskt inte säga att hon gjort något som har skadat mig. Allt hon gjort har varit för att skydda mig och för att hon älskar mig. Hon är en helt fantasktisk människa och jag litar på hennetill hundra procent. Hon har alltid stöttat mig och visat att jag ska tro på mig själv. Hon har alltid varit den av mina föräldrar som har satt reglerna och den som kanske inte är så social utan lite mer reserverad.Vi hade en period då jag var 13/14 då vi bråkade hela tiden , men det är nog inte så konstigt..  Nej min mamma är fantasktisk och henne älskar jag <3



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback