02 – Min första kärlek

Min första riktiga kärlek är Janne, självklart var man "kär" innan det också men det var mitt första siktigt seriösa förhållande. Jag var fjorton och skulle fylla femton, han var sexton och skulle fylla sjutton. jag var jättelycklig över att jag lyckat få den jättesöta skatekillen som jag tittat in! Vi började prata lite smått på msn och lyckadet trots lite sura miner och idiotiska komentarer bli tillsammans. Jag levde livet och var jätteglad, ett halvår efter vi varit tillsammans närmare sagt den 27/7-2006 så förlovade vi oss. Vi såg det som en kul grej för att visa våran kärlek.

Under de ett och ett halvt, nästan två år som vi var tillsammans hade vi en jättefin tid tillsammans. Vi gjorde allt ihop, ja nästan bodde tillsammans. Var med varnadra natt som dag. Vi trivdes helt enkelt tillsammans och skrattade nästan jämt ihop. Vi hade även en massa gemnsama kompisar som vi umgicks med. Men tyvärr gick tiden och vi växte till olika plan/mål i livet. Vi ville helt enkelt inte samma saker, så det som nästan ingen trodde att skulle hända. Kärlekssagan Michelle och Janne tog slut!

Men inte ska man grubbla för det, att våran kärlkessaga tog slut var säkert sorligt för många men det positiva var att det öppnade upp för ett helt annat kapitel i våra liv. Det var början på en fantaskitsk vänskap. En väldigt stark vänskap som än idag består. Janne är enav de sista människorna på jorden som jag önskar något ont, snarare tvärtom jag önskar honom all den lycka man kan. Han är en helt underbar och fantastisk kille som jag tycker extremt mycket om. Vi vet så mycket om varnadra och vill jag vet att jag kan lita på honom och kan prata med honom.

Idag kan jag bara sitta och tänka på fina minnen tillsammans och le, det var en rolig tid vi hade tillsammans. Något som vi ska kunna se tillbaka till och bara vara glada över. Det var nog allt om min första kärlek och lite fina ors om en speciell vän till mig :)


- Haha hade tråkigt i bilen, hade väl varit ihop ca 1månad och jag fick för mig att sminka oss. Fy fan!

/kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback