Strul

Hej på er vänner.

Massa strul just nu, vet inte hur jag ska orka allt. Men jag försöker så hoppas det ska gå, men just nu känner jag mig hopplös. Liten och jävlig, jag orkar inte. Jag förstår inte hur en människa kan förändras så mycket och göra så som han gör. Jag känner mig inte riktig värd att leva. Men jag har faktist inte bett om att han skulle se till att jag vart född. Jag känner att man får ta lite ansvar, men nu så har han visat var han står. Men snacka skit om min mamma det kan du fan ta och köra upp någonstans. Mamma har aldrig svartmålat dig så du ska ge fan i att ge dig på henne. Du tror inte jag minns vissa saker , men det gör jag faktist jag minns en jävla massa som du inte tror. Alla gånger du lämmnade bort mig för du skulle spela, alla gånger du söp dig full när du trodde jag sov. Men eftersom jag alltid älskat dig så högt så har jag inte sagt något. En gång så var du en av de personer jag älskade mest i hela världen och gjorde vad som helst för att vara som du, men nu har du tydligt visat att du inte älskar mig och inte vill ha mig i ditt liv. Det känns tungt och jag känner mig riktigt dålig nu. Varför händer detta mig?

Även strul med Hunden jag har tittat på , det har gått illa. Dem vill inte lämna honom , men jag har tittat på två andra alternativ , men vi får se. Har även köpt en ny telefon, något roligt iaf. Nej nu ska jag ta mig en kopp te och mysa med Kroken. Ha det bra.

Nya telefonen, som kommer om en vecka eller så. Tack Johanna <3



/ KramM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback