salkiN

Nu är jag på tåget finaly! Och hemma på stationen står min trogne prins och väntar. Helt sjukt hur man kan sakna en människa så mycket som man ändå träffar nästan hela tiden. Haha lite knäppt är det, men jag älskar dig hjärtat. Du är verkligen den bästa jag vet. Du finns alltid vid min sida och får mig alltid le tillslut, visst vi har våra duster men det  har alla förhållanden. Många säger att det inte finns något som är perfekt, men för mig så känns vårat förhållande så perfekt som det kan bli. Du är min andra hälft och vi kompliterar varandra, jag älskar dig verkligen från botten av mitt hjärta. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! Tack för du finns <3


Jag älskar dig!




/ kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback