Pizza =)

Sitter hemma hos mamma nu och ska snart hämta pizza. Stefan är ju på styrkelyfts-SM nu i helgen så jag tänkte hålla mammsen lite sällskap :) Idag så har jag ridit Mirabell, min finaste älskling. Åh, snacka underbar ponny alltså, riktigt bra gick det också. Efter det åkte vi hem och hämtade mina katter och åkte till mormor så där busade de av sig lite. ALLA FEM! Haha mormor och jag kan nog snart starta ett katthem. Snart blir det ju hund också, har ju hittat en liten kille som heter Emil. Han kommer från Spanien och är en gatuhund. De hittade honom när han bara var en månad vid en vägkant och hade brytit benet. Men nu är han bra och ska bo i jourhem ett tag till, så dom ser att allt är OK. Men hon som har honom hemma är lite seg och ringer aldrig upp :/ Men hon som äger hundhmmet håller på och jagar på henne. Nej nu ska jag gotta mig lite. CIAO !

Här är bild på lilla Emil



/ Kram M

Kommentarer
Postat av: Sofia

oh vilken söt :) <33

2009-09-14 @ 18:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback