OMG!

Haha ja nu vart ni allt chockade va? Tänkte slänga upp ett litet inlägg såhär på väg till skolan :) Andledningarna  till att jag inte bloggat så mycket är att jag 1: Har fullt upp i skolan , och vem vill sabba det lixom? Studenten snart. 2: Jag är trött, sann historia! Jag sover,pluggar,äter,skiter typ det man hinner med. 3: Jag är en ganska tråkig person och har inte haft något att skriva om. Men nu när jag fixat mitt nya mobila berdband, tack Stefan <3, så kan jag ta med datorn till skolan och så kan ju tänkas att det blir lite mer uppdaterat.

Annars har det inte hänt så mycket utom att pappa beter sig som skit, men det är ju inte direkt någon nyhet. Fast det de handlar om nu är att han inte betalar ut mina  pengar, för att han inte har råd i guess(?). Det är ju jobbig att betala så ens dotter har råd att komma till skolan, men att åka till Malta tre veckor med övriga familjen det han man råd till? Ja vissa fattar ju inte vad det krävs för att ha barn och borde alltså inte ha det! Nummer två: Jag och pappa pratar EN gång i månaden i telefon. Men vem står då och lyssnar på allt i bakrunden? JO hans fru, det känns askul (Y) ellerinte! Det roligaste är att hon säger att saker inte angår min mamma, men det angår tydligen henne? FAN JAG LACKAR UR! Skaffa inte barn om ni inte vet hur man tar hand om dom!

Haha en liten rolig bild som jag lyckades få tag på härrom dagen, han faktist funderat på en "smygblogg" tror ni det kan vara något? Lite smygfotning kan ju bara vara kul ;) haha. Här är iallfall en gubbe som har strumpor i sandalerna vilket är det fulaste jag vet. Se och njut:


Nej nu är bussen redan vid Eber, dax att packa ihop. Men har rast vid 10, kommer nog ett litet
inlägg då :) För idag ska jag och Emilia göra kistdekoration ihop, kan ju vara kul att se lite?

/ Kram M



Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

sexxy!

2009-09-11 @ 17:45:10
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback