Norrköping

Nu sitter jag på Norrköpings resecentrum och väntar på att tåget ska komma. Onsdagar för Michelle betyder vänta på tåget i två timmar. Kul? No! Men det är sådant man får ta. Idag så hade jag fått svar på båda hundarna jag tittade på, ska åka och besöka dem på Lördag så då får vi se vilken det blir, om det blir någon det vet man aldrig. Men hoppas på att någon av dem verklgien ska klicka med oss :) Imorgon ska jag hem till min saknade lillebror, jösses vad roligt det ska bli att träffa honom. Tänker på honom rätt ofta, men har svårt att få tiden gå ihop för att träffa honom. Men nu enkligen! I skolan idag fick vi göra dekoratioer, vi kollade på en demo av två tjejer från Tyskland. Var riktigt intressant, vi skulle göra något utan att andvända oasis ( stickmassa till blommor) Jag var väldigt kreativ idag tycker jag själv iaf. Så hittade pappmuggar och fick faktist ihop det rätt bra, gjorde även en med frigolit den vart dock asdålig ;) Men ideér hade jag iaf.

Yrla, om du läser detta kan du kontakta mig då? (A) skulle vilja be om hjälp att göra någon snygg design till min blogg. Har ju börjat fått fler läsare nu och då måsta man ju snygga till sig lite ;)


Pappmuggskonst ;)




/ Kram M

Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

Jag skriver till dig på msn, darling :)

2009-09-16 @ 22:32:12
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback