My BFF! ;)

Skulle träffa Sofia idag igenkligen och prata med henne. Känner att jag verkligen skulle behöva det nu, tyvärr så är hon sjuk :/. Men vi får ta det någon annan dag, idag var jag hemma från skolan, orkade helt enkelt inte, men nu ska jag ta mig i kragen. Han får sabba för mig, men jag tänker inte låta det gå ut över min skolgång. Så idag har jag varit med Niklas och fikat på sultans och pratat av mig, känns bra att ha en så förståenfe pojkvän. Jag älskar dig verkligen <3 Tänkte laga lite mat nu och sen blir det fika och plugg, ja jag ska baka. Slänger upp bilder sen! Kan ju vara vaken lite längre idag då jag har sovmorgon till tjugo över ett imorgon (Y)! hehe.


Krya på dig BBF <3


(haha gammal bild ;D )



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback