Lillebror <3

Var på besök hos lillebror idag och träffade honom, bästaste Nina och bästaste Johannan :) Var roligt, prata även om att jag kunde få hjälpa till med Ninas lilla Noowa någon gång om hon behövde det :D Åh, hon var så söt. Så nu har jag övertalat Niklas om att vi ska skaffa staff längre fram i livet. Men först ska vi åka och hälsa på "korven" på Lördag. Ska givetvis ta bilder nu, men håller honom hemlig ett tag till så ingen annan ringer på honom för han är så grymt söt :D  Just nu håller jag på att skriva ner lite frågor tills på Lördag så jag inte glömmer dem ;) Nu ska det läsas bloggar!

Åh , jag älskar mina småsyskon <3

Jag och Alexander för längesen <3                      Jag och Maxine, också länge sen <3




/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback