Bajshosta!

Vart tvungen att vara hemma idag iallafall, hann bara sova ett fåtal timmar i natt p.g.a hostan och nu är jag sängliggande med jordens hosta (Y) Men det börjar avta lite nu, hoppas det blir lite bättre ska faktist träffa Sofia idag och ha fredagsmys! Jag har inte träffat henne på en vecka så hostan kan ta sig någonstans att den ska förstöra. Och imorgon har jag ju inplanerad utgång med HV-ELITEN! Vill jag inte heller missa, och så ska jag åka och titta på Roger ;) haha där fick ni lite info. Tar nog med mig datorn så jag kan blogga på vägen hem och säga hur det gick, har nog med datorn hem till sofia idag också.  Kan ju bli rätt snygga bilder, haha. Ska försöka få  liv i min pojkvän för jag måste faktist få någon att gå och köpa blondering åt stackars lilla sjuka mig. Ska även kolla runt efter en mjukisdress. Så vi ses.

Imorogn ska jag till stallet också och då kommer jag träffa
finaste Mirabell <3<3



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback