318

Har nu kollat klart på hela rederiet, sorligt men sant. Vad ska jag nu göra om kvällarna? 318avsitt har jag tragglat mig igenom. Kanske får kolla om serien en gång till? ;) Vart pizza idag istället eftersom vi är latmaskar här, men baka det ska jag iaf göra strax och fixa lite te. Som jag skrev innan i tidigare inlägg så vart det inte så mycket av med hunden Emil. Tyvärr så vill inte jourmatten sälja honom nu, men har fått svar på två andra hundar. Det ser gansak ljust ut men det får ni se lite längre fram vad det blir. Är en överraskning kan man säga. Nej nu blir det bak, och titta på TV3 det där pogrammet om hemafruar i USA. See you.


Just det har en liten kisse kvar hemma som söker hem,
så om någon är intresserad så finns han hemma hos mig.
Avmaskad och klar, ca 14 veckor. Är han något för dig?
eller känner du någon som vill ha honom, hör av er till mig.

SÅLD!



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback