-tåg

Hello friends. Nu är jag här igen , igår kom jag inte hem förens halv tio då tågfan höll på och jävlades. Vi var hos en guldsmed och kollade vad hon gjorde, så skulle ta halv nio tåget hem. Men först var det försenat en kvart och sen vart vi  ståendes en kvart mitt ute i skogen (Y) Ibland känner jag hur jag så loooove SJ , eller inte. Nu är jag iallfall på väg till skolan, eftersom jag var ett klantarsle och försov mig så missar jag första lektionen. Och det betydet bara floristik hela dagen för michelle, antingen ska jag göra kista eller urna. Vet inte än vad det blir, men idag LOVAR jag att ta en bild och visa :) När tåget kommer fram är  det frukost som gäller, måste ju äta något. Kaffe och äpple ME LOVE!

Se you later darlings.
PS: Fick svar på en av hundarna nu, kanske blir att besöka i helgen? ;)


En snygg , trött Michelle på tåget härom dagen :P


/ KRAM M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback