Vinst!

Hej kära vänner. Sammtidigt som detta har varit en ren piss dag så har det också varit en najs dag ;) Började imorse och då krångölade verkligen allt. Mitt trådlösa funka inte :O Fick rent av panik och tänkte att jag inte ville ringa tele2 en TREDJE gång och klaga på detta skit, men kändes som jag skulle vara tvungen.  Efter det så la mobilen av helt uten andledning, stod bara: NO SIM på. Men nu på kvällen så fixade jag allt , ALLDELES SJÄLV :D.

Har även fått mail av tradera att jag vunnit en jacka för 1kr, har även två tröjor som jag är på gång att vinna. De går ut om en timme har 2kr på den ena och 10kr på den andra. Och frakten för kalaset sa hon som jag köpte av ( alla tre är från samma) att kommer vara max 50kr. Så allt detta under hundringe är inte illa. Tycker faktist att Tradera är riktigt kul ska nu även sälja lite saker och tjäna lite extra till att köpa nya saker ;).

Nej nu ska jag röra mig mot tåget så jag inte missar det vill ju inte behöva vänta till nio förens jag får träffa mina älskade pälsbollar och finaste Niklas. Ja just det jag och niklas ska faktist vara vuxna idag och städa ihop och imorgon ska vi baka till hans födelsedag som är på Onsdag. Plus poäng till oss.


haha lite ego-kick ;)


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback