Trött Zzz

Sitter i Norrköping på järnvägscaffet nu, ett tips kan jag säga dom har as goda mackor osv. Har ju spenderat en hel tid här med tanke på att jag måste vänta på tåget varje dag :P Idag går ju mitt tåg tex inte förens halv sju och jag har suttit här och ugglat ;) Haha. Har även milat lite till personer angånde Roger och förklarat att han sköter sig prima. Mina älskade djur, vad vore livet utan er? Inget. Har även en present till Niklas med mig hem, men han får inte veta vad det är. Min älskade Niklas som finns i alla lägen tack för att jag har dig, du är den bästa pojkvän som man kan tänka sig. Ställer alltid upp och finns där <3

Nej nu ska jag bege mig till tåget.


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback