Stallet idag

Hej just hemkommen från mamma, vart i stallet hela långa dagen från åtta imorse till fyra på eftermiddagen :) Red finaste Mirabell och det gick superbra. Hon var lite mer framåt en sist men absolut inte hetsig utan helt perfekt. Roger och Niklas var såklart med. Nu ska jag ta mig ett låååååååååångt bad och mysa lite för mig själv medans Niklas sover en stund, och testa ut min "haloween outfit" inför Lördagen. Någon som kan gissa vad jag ska vara? Samma som Mirabell var på personalkampen i sommras ;)  Sen blir det te och kolla på mammas pojkar. HA det så bra så länge.

PS: Sofia om du läser detta så har jag fixat en häxhatt åt dig baby <3!
Roger <3



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback