Party på G.

Hej gullfisar, sitter på tåget hem nu och mobila bredbandet suger så har svårt att andvända internet. Men som rubriken antyder så är det alltså kalas på g.  Sofia fyller ju faktist år imorgon så vi ska fira henne ikväll. Förhoppningsvis ska jag hinna slänga ut en bild på kvällens outfit :) Idag var iaf sista dagen på praktiken både tråkigt och kul på samma gång. Skönt med lov men tråkigt att sluta, trivsdes verkligen enormt mycket på Blomsterlandet men jag och Tina ska vara där igen efter jullovet. Fick även en blomma så ska försöka komma ihåg att slänga ut en bild på den också :)  Mycket att komma ihåg för min lilla ärthjärna haha. Och imorgon är dt stallet som  gäller, ska bli så kul att rida man blir alltid lite extra sugen när man bara är där på helgerna. Nej nu ska jag väl sluta uppehålla er och fortsätta lyssna på min disneymusik.




/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback