Morgonfika.

Sitter i Norrköping nu och väntar på att matte C ska börja, alltså klockan 13.20. Är as nervös inför matteprovet hehe. Men iaf så fick jag och Tina ledigt idag från praktiken eftersom våran handledare var sjuk. Fettskönt! Men det jag skulle komma fram till idag var en riktig DISS. Ett par som satt på tåget typ mittemot mig och hånglade, eller nej det var fel ord "halvknulla" ursäkta ordvalet men det var sant. Jag tror aldrig jag varit så äklad förut. Nu snackar vi inte bara pussar utan ligga över varandra med händerna inanför varandras byxor. Jag visste inte om jag skulle skratta eftersom jag var med i dolda kameran eller något? Nej det var bland det snuskigaste jag sett faktist. Nu i efterhand ångrar jag att jag inte tog ett kort så ni skulle ha fått sett själva med egna ögon. Men nu en fråga till er vad tycker ni om detta beteende? Okej eller inte?




/Kram M




Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

Det är ju äckligt :s

2009-10-13 @ 18:09:22
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback