HEM HEM HEM HEM! <3

Åh just nu sitter jag på Norrköpings rececentrum som är full av alkon. Det som är illa tycker jag är inte att de är inne och värmer sig fär det är enligt mig helt okej. Men att sitta och röka/dricka och gapa på annat folk runt omkring är inte okej. Då kan dom väl sitta någonstans där de itne stör andra? Sen så känns det ju lite onödigt att de sitter precis vid lekhörnan? Blir så trött på folk som inte kan andvända sin hjärna? Men iaf nu är jag ett steg näramre hem iaf. Skönt som attans att komma hem till mitt lilla zoo. Tina var borta idag från praktiken så jag stod där själv, sen fick jag reda på att man handledare var sjuk så jag var ENSAM på snittet idag, helt sjukt. Jag fick göra massa saker typ hitta på massa egna planderingar, göra dekorationer och buketter på fri hand. Jag skulle göra snyggt i kylen, och när jag hade gjort det kom chefen och berömde mig. Han sa att han skulle behöva någon som mig med egna idéer och lite fart i. Haha kanske borde söka jobb där? nej skämtosido. Jag är inte så duktig tror bara han ville vara snäll men hoppas ju på att han menade det han sa :)

Nej nu ska jag vandra mot tåget som går på perrongen längst bort. Men kanske kommer en uppdate på tåget? vi får se. Hoppas på att Niklas vill föla med mig ut med Roger sen för då ska jag in och handla "rosa rattar" (ahlgrens bilar) Fy vilket fyndigt namn och ack så goda de är. Plus god gärning till rosa bandet :)





/ Kram  M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback