en torsdagmorgon i oktober.

Ja det är precis vad det är en dålig torsdagmorgon. Jag är småttförkyld,är osams med Niklas, har inte ätit frukost, är själv på praktiken. Ja vilken jävla morgon! Tur att man iaf har muisk att lyssna på just nu går mina fyra favoriter om och om igen. Alltså Blondie, Ramones, The Sounds och Caroline af ugglas. Tur att något gör en glad..

Ska försöka fota lite det jag gör idag på praktiken, men det gäller just det att komma ihåg ;) Och så får ni hoppas att jag inte ska forstätta med julgranen som jag gjorde igår em. Alltså är det bara jag eller kommer julen tidigare och tidigare varje år? Jag har inget imot det , men har inte så mycket "julglädje" just nu i oktober när jag står och pyntar en gran, men men. Nu är jag snart framme. Hörs senare <3


Flum in the morning.

/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback