en tass

Hej på er alla, har inte uppdaterat bra nu jag vet :( och jag är hemskt ledsen för det. Sitter på tåger nu och är på väg till praktiken som denna gång blev tre veckor på Blomsterlandet med Tina. Det är helt okej, och det bästa är att dom har en kaffemaskin. Kanske ska prata med Maria om att vi behöver en i stallet också? ;) haha. Nu är jag ju iad mamma till tre små söta pälsbollar Kroken, Malf och Roger. Fullt hus hemma kan man säga.. Men det är så mysigt, allt på topp kan man säga. I helgen är det jobb som gäller mn inte vilket som helst utan det är chefens son som fyller två :) Kommer bli super kul tror jag, i helgen red jag ju inte eftersom jag var på ULK, så kan säga att man är ruskigt sugen och saknar Mirabell galet mycket? Nej nu ska jag packa ihop här men skriver mer sen :D

Denna låt går flitigt i mina öron nu ;)



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback