Asså jag har mensvärk ;D

Hej gullungar. Ledesn att det inte blivit någon update men jag har haft sådan himla mensvärk, trodde helt ärligt att jag var totalsjuk igår men svaret var mensvärk. Usch vad jag hatar det, kanske lite privat att ta upp men kan säga att jag fick mens väldigt tidigt och har alltid haft väldigt kraftig mens och mensvärk. Ibland så mycket att jag inte kan stå upp. Sedan jag satte i min p-stav har jag haft mens i nästan ett ÅR! Med undantag för en vecka då och då. Läste att det kan vara normalt det första året så har inte brytt mig men nu har det gått förlångt så jag ska nog ta ut den. Si igår när jag kom hem efter stallet så hade jag feber, svullen mage och kändes som om någon högg mig med en kniv i magen. Men är bättre idag som tur är :) Nej nu vart det väldigt lågt skitsnack här,hehe.

Mamma kommer och hämtar mig och Roger om ca tio min då ska vi till stallet :) Hoppas på att få rida Mirabell var så länge sen nu. Men tror att den kanske är hoppnign idag(?) Eftersom hindrena stod framme igår och då är det Ravon som gäller igen, spelar ingen roll så tycker om honom med <3 Bara det att man saknar Bellan lite extra då man inte ridit henne på två veckor :) Och nu är det ju också höstlov då är det mycket körkort, plugga, vila och vara i stallet. Nej nu måste jag byta om snabbt för att hinna ut tills mamma kommer. HA det bra darlings.


/ Kram M

Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

Sv: mja kanske jag kan göra :) (fota roger) ^^

2009-10-27 @ 21:07:18
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback