Skolan äger mitt liv :O

Sorry att det tagit ett tag att uppdatera. För det första så är jag typ beroenda av ca 15bloggar som jag MÅSTE läsa flera gånger dagligen ;) haha. Och för det andra så har skolan faktist blivit en del av mitt liv. Jag vill faktist gå ut men åtminstånda G i alla ämnen. Jag vet att jag har lekt mig igenom nästan hela gymnasiet men nu ska jag ändra på det. Vill kanske inte ta upp allt här och nu men kan tala om att om jag klarar mina mål ( som vi hoppas) Så kommer jag göra en så stor förändring att jag kommer vara stolt/nöjd med mig själv flera år framåt. Nu ska jag iaf plugga Matte samt skicka in lite skit och ta en kopp te. Jag hoppas att alla håller tummarna för mig? Aja skriver sen.




/ Kram M

Kommentarer
Postat av: Fridat

Jag håller alla tummar jag kan Michelle! ;)

2009-11-07 @ 21:56:33
URL: http://friiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback