SATC

Ska börja kolla igenom boxen nu ingen, var ju ett tag sen. Jag bara älskar serien, kan knappt vänta till Sex and the city- filmen nubero 2 ska komma. Det är ju så långt kvar :( Maj 2010, det känns långt men med tanke på hur fort tiden går så är det inte långt bort ;) Snart är det ju för tusan bara ett halvår kvar tills jag ska ta studenten, men vad ska jag göra då? Jag har inte en aning. Det finns ingen snäll själ där ute som vill ge mig ett jobb? haha har ju jobb över sommaren iaf tacka gudarna för det, eller ska jag skriva tacka Maria för det. Nej men jag är tacksam att jag får jobba i sommar med , att hon vill ha kvar mig. Det måste tyda på att jag gör något bra, men som sagt vad ska jag göra sen? Vill gärna jobba med barn så om det är någon som hittar någon kan ni väl höra av er? Nej nu ska jag göra en kopp the.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback