Promenixa..

Nu ska jag hem till mamma och äta, det ska bli trevlans. Så ska jag gå en sväng med baby-Roger också. Han är så söt den lilla korven. Så ska vi nog träna lite lydnad också. Han blir bara duktigare och duktigare varje gång. Jag är så stolt över honom. Han är verkligen lättlärd, jag som trodde jag skulle behöva gå på massa kurser osv. Men tycker att vi klarar oss bra. Men ska nog ta en kurs i vår iaf i vardagslydnad. Är det någon som har något tips på övningar man kan göra med hunden? Eller någon bra kurs man kan gå? Skriv dä gärna vilken och varför :) Alla tips är välkommna, sen vill jag också veta om det är någon som skulle ha lust att fota honom lite också? Skulle vara jättekul om någon ville.



Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

jag är inte så bra med hundar men jag har en kamera ^^

2009-11-17 @ 19:37:56
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback