Paradise Hotel

Var hittar de människorna? Okej jag kan köpa att saker hände för ca tio år sen i BB , PH och andra dokusåpor. Men kom igen TIO ÅR SENARE? Sen kan man ju fråga sig om det är normat att ha sex i tv när man känt en människa ett halvt dygn? Visst jag kan köpa det han säger om att han har one night stand hemma osv, men då brukar väl inte en miljon personer titta på? Men just att de låg och prata som två amatörer till en hemmagjord porrfilm fick mig bara skratta mer. Vilka jävla idioter rent ut sagt, och om jag var deras anhöiga så skulle jag skämas rätt rejält! Men visst det kommer tydligen bli värre med både analsex och utan täcke. Så min stora fråga är bara, vad är det för samhälle vi lever i? Och är standarden på IQ inte högre? Eller är detta enbart idioter som man har hittat genom tur? Jag hoppas på det sista alternativet. Trodde detta bara förekom i USA att folk gjorde vad som helst för att bli B-Kändis. Men Jackie, hon kommer nog lyckas med att bli Sveriges svar på Linda Rosing, sorligt men sant!


Om du missade avsnittet så gå in på kanal6.se, nästa avsnitt är redan ikväll 22.00.


Kommentarer
Postat av: Nitro

Håller med om att det är väldigt korkade människor

som dom bunkrat upp här. Men, urtyperna är ju med

i alla liknande såpor. På nåt sett

är det sådant trash som gör hela grejen?

Det är ju förnedrings/knull tv det handlar om.

Detta drar ju sin specifika publik också.

Vi vanliga uppfostrade, ser ju rött såklart...



Tycker själv dom personerna som är med i dessa

program liknar dom man träffar på

större uteställen. Vissa verkar göra allt för att få uppmärksamhet, Pumpa brösten, pumpa kroppen,

strö pengar runt sig...

Intelligensen är ju inte närvarande ett dugg,

för det är ju ändå egot som styr dessa.







2010-01-03 @ 16:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback