JUL <3

Älska julen den är ju bara för himla mysig, och i år ska faktist Niklas och jag fira julen ihop :) Förra julen skedde det på varsit håll men nu tusan. Haha jag vågade ju inte ens följa med honom förra året du hans släkt är så stor. Alltså vi brukar fira jul (jag,mamma,stefan,maxine och mormor) Niklas familj= ca 30pers.  Lite skillnad? men i år ska jag som sagt vara modig ;). Nu tycker jag bara det är snön som saknas för att komma i den där riktiga julstämningen, men hoppas den kommer tills Söndag då jag ska julfixa hemma med gardiner, ljusstakar, stjärnor och you name it. Haha. Mysigt med julen är också alla dofter tex: lussekatter, pepparkakor, gran osv. Helt enkelt jag älskar julen och efter julen kommer nyår som också är najs och då planeras även en fest hos frisk/green. Me like!






En klassiker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback