Jag dööööööööööör!

Plugga, plugga, plugga tills du dör. Det är skolans nya motto tror jag, hur ska man hinna med allt? Imorogn har jag iaf matteprov och hoppas på att alla håller sina tummar ;) Sen så har vi STOR svenska inlämning, och så ska vi skriva om något ämne på samhällen, som jag ännu inte kommit på vad jag ska ha. Mitt i allt detta har vi också en stor adventsutställning. Sen så har jag uppgift från ULK att anordna en aktivitet och det slog mig ju nu att det bara är två och en halv vecka kvar så lapparna måste upp i stallet. Ja det var väl allt, nej just det jag ska helst hinna med allt hemma också mitt såkallade LIV: va med djuren, träffa vänner och familj, städa och så vore det ju trevligt om jag hade tid att byta ord med Niklas också. Fy jag är stressad som en IDIOT!

Nej nu ska jag återgå till lite matteplugg och ta en kopp kaffe till så jag piggnar lite. Och Sandra gullet om du läser detta så är jag vid skolan 10.00 om vi skulle börja tdigare? Men vi ska väl iaf göra sällskap till matten? HÖR AV DIG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback