.

 

Det är sant, jag tyckte han var snygg och så kunde jag nästan alla hans texter utantill. Jaja jag vet  det är lite nörd varning. Men han är fortfarande en av de artister jag lyssnar på då jag är ledsen eller oroligt osv. Sen så är han ju den ENDA vita som verkligen kan rappa, RESPEKT MANNEN!

Det är faktist sant, det var på den tiden så jag var duktig, kom hem direkt efter skolan och gjorde mina läxor. Alltså en himmla massa år sedan ;) Det var på den tiden då jag inte hade något liv. Då kunde folk fråga mig vad som gick på tv, då fråga jag bara vilken tid sedan rabblade jag upp ca 15 kanaler som jag kunde utantill, haha snacka verkligen No Life.

Det är sant, många vet men lika många vet inte och nu i väntans tider på snuskvaccinet så kan jag ju inte mer en erkänna. Sprutor är verkligen bland det läskigaste som finns. Jag vet att det inte gör ont, men själva känslan jag tycket bara det är obhagligt, och nu är detta inte något trams med "lite läskigt", utan jag svimmar och spyr osv, en riktig fobi med andra ord. Nån som har tips som hjälper?

 

 


Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

fyfan jag hatar sprutor också. var hos tandläkaren i måndags och var tvungen att ta spruta, och fan jag låg och skakade. Försökte mummla på någon låt för att lugna ner mig, och då började tandläkaren prata om idol vilket gjorde situationen mera avslappnad :P



jag vet inget tips som kan göra det bättre eftersom jag aldrig har varit såhär rädd tidigare :o kanske nynna på musik ^^

2009-11-18 @ 22:38:04
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback