Cyprusdogs

Satt och tänkte på det idag, att om jag ska ha en till hund senare i livet så ska jag nog ha en till från cyprusdogs.com (gå in och titta vet jag) om jag inte ska köpa en staff av kära Nina lite längre fram i livet. Eller varför inte båda? Aja tillbaka till saken, Roger är helt ärligt bland det bästa som någonsin har hänt mig. Han är det perfekta hunden, dessutom är han grymt söt. Alal jag träffar tycker han är underbar inte bara utsende mässigt utan även psykiskt. Han var inte allt för dyr, han hade alla papper , var chippad vaccinerad osv, och framför allt så är de väldigt seriösa angånde de som köper. Inte vem om helst som får köpa utan de vill verkligen att det ska klivak mellan hund och ägare. De var 3familjer som kollat på Roger innan oss, men han vart våran och ingen är gladare än jag. Han är mammas lilla gosegris. Självklart älskar jag Kroken och Malf också, jag skulle aldrig klara mig utan mina små älsklingar. Jag , Niklas och våra tre barn en ända stor familj <3

Mina killar

Roger


Kroken


Malfons


Niklas



/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback