I´m back !

Hej på er allihopa, nej jag har inte försvunnit från jordens yta. Jag tog bara en timeout i mitt bloggande  då jag inte har haft så mycket av varken tid eller lust att skriva. Har haft tre veckors praktik nu, det har varit helt okej. Kanske inte haft så mycket kunder och därför inte så mycket att göra. Men lärorikt var det allt, och det gav mig jobb på Norrköping horse show. Jag ska vara med och fixa blommorna där :) idag har jag ridit på Ravon, vi hoppade och det kändes härligt. Men honom känns det som världens kick att hoppa, han är underbar och det roligaste är ju att han själv blir väldigt glad av att hoppa :) Igår red jag Mirabell och jag har fått något spöke på siste riden som säger att jag inte klara det. jag vet inte var det kommer ifrån och jag blir så arg/besviken på mig själv. Men iallafall så gick det bra till och från. Känner mig säkrare och säkratre varje gång jag rider henne :) Mamma var med och tog bilder också som jag ska lägga ut såfort jag får dom mailade. En tråkig sak som hänt är att mitt minne till datorn pajat så alla bilder, all musik, alla filmer och MINA LÄXOR! är totalt borta :/ Tråkigt men sant.  Nej nu får ni ha det så bra. Och nu är michelle tillbaka i bloggvärlden , mer taggad än någonsin xD


HÄR KOMMER EN LITEN LISTA

 ( Som jag snott av Daniel :D )

10 FAVORITER
Dialekt: Vet inte om jag har någon speciell, men tycker att Sandra den dalmasen pratar gulligt :)
Mat: Kyckliiiiiiing , men allt med ost till är också gott (a)
Låt: Introt till Rederiet ;D nej men Vi blundar med CaU är bra  :) 
Film: Svårt, men måste säga alla disneyfilmer
Tecknad figur: Ior, men jag gillar bamse med :)
Sport: Ridning
Komiker: Michelle Frisk :) Nej men jag gillar Peter Settman, han är så mysig :)
Veckodag: Lördagar 
Glassmak: Lakris :) 
Soloartist: Caroline af Ugglas!!

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Glad
Tanke: Att det ska bli kul att träffa mina floristflickr imorgon :D
Kläder: Myskläder
Bakgrund: Kroken och Malf
Känsla: Lycka
Tid: 19:43
Bästa sak: Att mina katter leker och är glada
Irritationsobjekt: Att mitt minne har pajat.

8 FÖRSTA
Bästa vän: Therese :)
Husdjur: En hund, labradoren Dacke
Utlandssemester: Grekland
Piercing: Öronen
CD skiva: Kommer inte ihåg xD
Bil: Jag är ju inte ägare på den än men om typ två veckor så äger jag en Golf :)
Ord: Titta

7 SENASTE

Telefonsamtal: Niklas <3
Mat: Pizza
Dryck: Kaffe
Biltur: Nyss, hem från stallet.
Tv-program: Rederiet <33333
Spelad låt: Du måste finnas
Köpta klädesplagg: Haremdressen :) 

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nja, beror på hur man ser på det ;)
Brutit mot lagen: Mja
Blivit arresterad: Nepp 
Badat naken: Ja 
Varit med på TV: Ja 
Varit med i tidningen: Yes

 5 NEJ TACK
Skolämne: Vet inte om det finns något som jag ogillar så mycket? 
Mat: Skolans fiskgratäng
Musik: Lyssnar på det mesta
Dryck: Mjölk
Djur: Ormar

 4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: Gör flättor i håret.
Du gjorde igår kväll: Var med Sofia, LIna och Jessica, vi satt och snacka massa :)
Du kan höra just nu: ABBA och mina katters kurrande!
Du inte kan leva utan: Mina katter, Niklas, Familjen och Vännerna.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för? Mamma, Niklas och Sofia.
Du tycker om:  Familjen, Vännerna, Niklas och mina bebisar.
Du inte gillar: Vet inte om det finns så många, men några finns väl!

2 VAL
Coca Cola eller Fanta:  Coca Cola
Hund eller katt: Kissemissar

1 - ÖNSKAN
Att mina bebisar får ett långt och lyckligt liv. Och att jag fortsätter må såhär bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback