NHS

Hej på er alla. Nej jag har inte dött eller liknande. Jag har varit och jobbat med Norrköping Horse Show, och så har jag blivit hela 18år gamal (Y) Ska ta det lite kortfattat nu, eller försöka iallfall. Åkte i Tisdags och stannade till idag, på Onsdagen så började vi med att fixa alla hinder ( jag är med i blommstergruppen) Efter det så har jag mest seglat runt och kollat på hästarna och bränt hela ansiktet. Men men så kan det vara! Såg en del bra saker som jag kan ha nytta av när jag rider, och tyvärr en massa skit som jag hatar. Folk som rider med spö endast och sågar i munnen hela tiden BUUUUU till er. Förstår inte hur man kan se djuret som ett redskap och inte som sin vän? För mig är hästen jag rider på en vän, en partner som man tillsammans ska driva en sak uppåt så att båda mår bra och är nöjda. Nej jag förstår mig inte på vissa saker. Nästa helg så är det "den stora helgen", med massa av kända människor :) Ska bli kul och jag lovar att fota lite ;P Det är ju även den stora festen för alla ryttare och oss som jobbat, då ska det minglas. Och jag ska dregla lite på Malin Bayards pojkvän! hehe.

Kom alltså hem för inte så längesen och nu ligger jag i sängen och ska ta en kopp kaffe tillsammans med min underbara pojkvän. Kan vara svårt i ett förhållande att förstå hur mycket den andra personen igenkligen betyder. Men nu när jag har varit borta kändes det som ett stort hål i mitt hjärta. Niklas är så mycket mer än "bara en pojkvän". Han är verkligen en person jag litar på, en bästa vän. En person som jag skulle göra vad som helst för. Han är den som tröstar mig när jag gråter, får mig skratta när det är tufft. Han är verkligen bäst, jag är så glad att jag har honom. Niklas om du läser detta så älskar jag dig verkligen massor!  Var skönt att se mina bebisar också så klart, dom är för gulliga kommer till dörren direkt när mamma kommer hem, sötnötter.

Kul att träffa mamma också , eftersom jag är en liten mammagris :P haha. Imorgon ska jag iallfall ut till stallet och säga hejså till ravon och ratata :( Ska bli jätte tråkigt faktist, kommer sakna dem massamycket. Speciellt Ravon, men han kommer ju tillbaka. Ska få rida Neah också, ska bli roligt hon är verkligen jätteskön att sitta på, och mysig är hon också. Ska se om det kan bli ett foto kanske ;) På Tisdag blir det träffa Sofia och prata lite :) Nej nu väntar kaffet och mysandet med världens finaste pojkvän och bebisar. Ni får ha det bra , jag lägger upp bilder senare från NHS!

Bilder på Ravon och Ratata. <3


Kroken och Malf måste vara med också <3








/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback