Körigt.

Har varit en tuff dag, i skolan så skulle vi exponera inför våran demostration som vi ska ha på Fredag. Vi hade alltså idag och imorgon på oss att bli klara ( eftersom vi ska ut på snuskig orientering på Torsdag) men våran grupp saknade lite blommor. Med begreppet lite blommor menas b.la 80 Nejlikor och 40 Germinis, så nu känns allt super (Y) Sen kom man hem vid sex och då var det bara rusa till mamma för att äta och nu sitter jag här och pluggar som en dåre. Finns det inget som heter fritid? Har man inte rätt till sådan? Nog om detta det har ju faktist hänt roliga saker idag med som att mamma och stefan har fått hem sina handledarbevis. Så på Lördag är det livsfara då lilla Michelle ska köra till stallet, SE UPP xD  Nu är vi ju även en dag näramae min 18års dag :O Valde även till projketarbetet idag, vårat gick igenom så det blir till att han en "blommstrande hopptävling" på björkviksponnyridskola. Ska prata mer med Maria i sommar så jag vet lite mer om vad man behöver fixa, och lite andra saker. Känns iallfall skönt att i trean kunna spendera alla torsdags eftermiddagar på en av jordens bästa platser nämligen i stallet :D Vi har tänkt sitta där och planera eftersom miljön är mycket trevligare än i skolan.  Nej nu blir det snart krypa till kojs och spana in avsnittet av färjan som jag missade, ska bara läsa lite el först Zzzzzz....


/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback