Jag är nykär ...

.. i en fjording som heter Ravon :) Han är så otroligt söt och så känner jag mig trygg när jag sitter på honom. Det är honom jag brukar skriva om btw. Men men red iallfall för Jörgen idag eftersom Maria fortfarande är sjuk ( Krya på dig <3 ) det gick helt okej. Det bästa är att Ravon ska komma tillbaka efter sommaren igen. Tror han har varit bra för mig så jag har jobbat upp lite självförtroende och mod. Så har tänkt ta i tag med Mirabell i sommar när hon är rund och go! Nu är det sju dagar kvar tills min födelsedag och sex dagar kvar till den omtalade festen. Tror nog att det kommer en hel del folk? Iallfall är det en hel del som säger att som ska komma, men vi får väl se. Hoppas även på att mina floristbabys kommer ner och tar ett litet glas med  mig ;) Nej nu ska jag kolla runt lite på nätet sen sova. Ha det så bra.

Ravon <3



Mirabell <3




PS: Jag älskar Niklas Greén, my soulmate <3
/ Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback